papercut och plastskjortor

den här dagen gick så sjukt fort. jag körde högtryck i två timmar i morse på jobbet bara för att det är kul och jag känner mig lite macho i smyg. inte som Matilda som körde högtryckstrålen över foten och höll på att skära av sin egen tå. det blev ett snyggt ärr iallafall. på tal om att skära så har min pojkvän skurit sig i tummen med en stilett på jobbet idag, stackarn.. hade han inte tummen mitt i handen förut så kanske man kan ordna det nu... eller ja om den hade lossnat.

Blir även Foppa-skjortan av plast en succé?
Ja 41 %
Nej 58 %

ni har fel fel fel! det är klart den kommer slå, tofflorna gjorde ju det. skjortor av plast är ju ännu bättre, dom kan man återvinna sen också. med tanke på att folk sätter på sig vad fan som helst så varför inte en plastskjorta. och tänk bara på hur mysigt det blir att glida omkring badande i sin egen svett eftersom dom inte skulle släppa igenom nån luft. mmm..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback