soft & lugnt

kom nyss hem från landet, för en gångs skull hade vi tur med vädret när man var ledig. sol både igår och idag, har legat ute och solat, badat, tittat på film och sovit, jätteskönt. förutom att jag har ont i magen nu, varför äter jag sånt jag inte ska äta, är jag sne i huvet på nåt sätt? tål att tänkas på, imorgon ska jag hålla mig till gröt typ.

på onsdag ska vi kolla på Rix fm festivalgrejen, hoppas det blir trevligt. kanske dricka lite vin och äta lite kräftor också eller vad säger du Sanna? :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag har ett litet dillemma!
Jag måste köpa ny mobil, men vet inte riktigt vilken jag vill ha.
Så om ni skulle kunna vara så underbart snälla och svara på dessa frågor:
1, Vad har du för mobil?
2, Ungefär hur mycket betalade du för den?
3, Är du nöjd med den?

Postat av: Sanna

haha! kräftor skulle vara smaskens då:) finns inget godare! men vinet får vi se om, tänkte ju spara mig till fredagen;)

2007-08-06 @ 15:04:37
URL: http://sannarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback