sweet dreams... not

vaknade inatt av att jag hörde mig själv gnälla. igen. jag drömmer jämt en massa sjuka drömmar nuförtiden typ inatt var jag vid en stor skola, det var asmycket folk och fanns massa snåriga buskar och en massa bäckar och skog. och jag var jagad av några killar som typ kunde förvandla sig till värsta supermännen och jag försökte hela tiden fly från dom men jag visste ändå att även om jag lyckades gömma mig skulle dom alltid hitta mig. jag var skiträdd i drömmen, sen listade jag ut att om jag lyckades lura en av dom att jag skulle ha sex med honom så skulle hans kompisar bli vänligt inställda till mig istället. men precis när jag hade lyckats att få dom att vilja jaga och döda mig lite mindre så kom det as mycket kackerlackor och kröp på mig och sen vaknade jag mitt i paniken. hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback