wishing we could go back to when it was just you and me

tittade på rix fm-festivalen igår med Malin, Sanna, Evelina & Emelie, och det var faktiskt en fin kväll. Markoolio är superskön! jag måste bara få tycka det fastän jag är för stor för att gilla honom egentligen. han verkar sjukt härlig, tänk om alla artister var såna istället för idol-mesarna som bara går stenhårt för den sminkade söt-pojke-looken.

kom nyss från ikea med mamma och mormor. fan vad jag älskar ikea! speciellt sista avdelningen med alla smågrejer typ ljus och glas och sånt. men jag fick begränsa mig idag till lite röda värmeljus, stora doftljus, två svarta kuddar och så svart lakan.

note to self: måste köpa fotoramar, svarta. dock ingen aning om vart man hittar såna till okej pris?..


Kommentarer
Postat av: Sanna

ikväll blir det hårdare än nånsin! alkoholen flödar! var beredd på det jenny penny:)

Postat av: Elin

allvarligt har de svarta lakan ?

2007-08-12 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback