I'm just a teenage dirtbag, baby

skön morgon, skjutsade päronen till jobbet så jag kunde ta deras bil.

så hittills har jag hunnit med allt det här:
åka till stan, åka hem, äta frukost, titta på två avsnitt av Desperate (men nu är det dags att börja hålla på sig lite annars blir det för hemskt när sista dvd:n är slut) släppa in en kille som skulle kolla nåt i vardagsrummet, på köpet fick man känna sig sådär lite halvbesvärad av att en främling drar omkring saker i huset när man sitter i sängen i pyjamasbyxor och tittar på tv. menmen, such is life my friends. snart ska jag in till stan, måste hinna till banken innan jag börjar jobba. kvällspass idag, 13.30-21.30 men det gör inte så mycket, det är ju ändå bara torsdag och Simon tränar ändå sent idag.

Kommentarer
Postat av: Fredrica

haha ja. dansa är inte min grej, jag gillar garderober mer ;D

Postat av: Fredrica

haha ja. dansa är inte min grej, jag gillar garderober mer ;D

2007-12-06 @ 16:56:59
URL: http://freddifisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback