please don't stop the music

igår skulle jag som sagt inte gå ut, men det höll sig visst inte.. hade kvällen i kassan igår och blev sugen på att gå ut för Matilda hade tjatat på mig ända tills hon slutat jobba vid sju, Sanna skulle också ut och när jag hade slagit ut & bankat stod jag och lyssnade på musik bakom kassan och smådansade för mig själv. sen kom Simon och hämtade mig och i bilen hem bestämde vi oss för att vi skulle gå ut. kom hem halv tio och typ panik-duschade och fixade iordning oss och åkte in till stan. det blev Otten för tredje fredagen i rad (jag har visst blivit en otten-suckie) det var riktigt kul träffade massa roligt folk sen tog vi taxi hem och idag känner jag mig bakis för första gången på länge, har mått bra dagen efter senaste gångerna.

nu ska jag försöka kurera mig lite, sen kommer halva Simons släkt och ska fira honom och så ska vi äta mat.

kom på en till sak, varför är grillad korv med bröd alltid så gott när man har varit på krogen? jag brukar ju inte direkt få världens sug efter det annars men då får man ju det. wierd


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jadå det var kul! blev lite slirig bara haha. själv då?

Postat av: Matilda

Sorry gumman ! Du jag var också kanonbakis dagen efter, är inte van att festa loss längre ! Hum trist jag jobbar halv fyra till sju idag men då har väl du slutat. Vi ses kanske imorgon ? Jobbar du då?
Kram

2007-12-03 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback