Åh gud jag är en dålig människa

en sak tänkte jag på. jag kommer aldrig bli gift, ingen kommer vilja ha mig jag kommer dö ensam för att jag är så jävla sur och grinig jämt. eller inte jämt men jag skulle behöva typ psykoterapi eller nåt för att jag stör mig så mycket på folk. typ i skolan.

exempel på saker som jag stör mig på:

1. fula killar
2. fula killar med för korta jeans
3. fula killar med såna där fula skor som jag och elin hatar
4. basketklassen, men vem gör inte det?
5. extremt irriterande utlänningen i ettan som pratar så jävla högt och störigt
6. kille-på-skolan-som-jag-inte-vet-vad-han-heter-men-som-tror-han-är-snyggare-än-alla-andra-killar-på-skolan
7. när folk tar upp alla datastolar utan att sitta vid nån dator
8. bf:are som sitter på golvet i skolan. det finns bänkar för i......
9. tjejer som sprayar hårspray på toan
10. fjortisettor som fnissar skithögt i datasalen

en sak fattar inte jag. hur alla killar i ettan kan vara så små. det ser ut som ett helt jävla grönsaksland med sparrisar som går omkring. dom är typ som min tumme och jag lovar jag har mörkare röst än dom.


Kommentarer
Postat av: en annan jenny igen

det ser ut som ett helt jävla grönsaksland med sparrisar som går omkring. skön!

2007-02-13 @ 22:58:06
Postat av: Anonym

fyfan vilken liten fjortis! du är sorlig...

2007-02-14 @ 16:11:32
Postat av: Gelix

aj hav interesting informäjsion får ju!

2007-02-14 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback