Ameh det här blir säkert bra det med..

ameh nu känns det rätt kul att det snart är sportlov, ändå.. efter att jag prata med malin igår. får lov att ta tag i mig själv med nu o sluta vara så pessimistisk och jag vetifan hur det ska gå till men ja måste börja lita på mig själv o leva upp till det jag lovar för jag vill inte vara dum i huvet och allmänt svinig. inte egentligen.

Malin och jag har redan stora planer för lovet :P mm hon och jag bo själva, bra plan men hur ska det sluta? daglig beställning på golfa är mitt främsta förslag, hur ska vi annars överleva? hmm kanske är tur att vi inte bor själva på riktigt, vi skulle ju sluta i Du är vad du äter då haha. jag har bara en förhoppning; att det itne slutar med pissgula slingor i håret, varken för henne eller för mig..   jag kan iofs behöva en uppfräschning i håret men å andra sidan vet vi hur det har slutat andra gång, när vi sprungit ner till ica och köpt ny hårfärg för att i panik färga över allt missfärgat. haha, oh lord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback