"är det där en hora?"

haha måste bara dra gårdagens citat:

Sasha sitter och spelar nåt tv spel där man åker omkring i bilar och är en figur. då kommer det ut en tvspelsbrud ur en bil, med värsta höga klackarna och kort kjol o allt.
jag: oj! är det där en hora?
elin: nej det är ju sasha ser du väl!

HAHAHA!

Gelix har en superpump till luftmadrasser som hon hade med sig. jag tyckte den såg liten ut så jag trodde inte det var rätt pump
jag: men gelix det här är väl inte superpumpen?
gelix: jo men den är ju SKITSTOR, det är bara att pumpa på!

jag fattar fortfarande inte hur pumpen fungerar för det kommer inte in märkbart nån luft i min madrass så gelix tar sig en titt: "men du pumpar ju inte ordentligt, det är därför den inte blir hård!"
sen kommer hon på sig själv: "jag ska nog hålla käften från och med nu..."

hihi hoho oså har jag typ nackspärr efter att ha sovit på luftmadrass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback