Dude am I gonna have a hungover?

idag mår man som man förtjänar. men så kan det gå.. ska ut egentligen ikväll med, men det känns tveksamt. reaktionsnivån är inte på topp, mamma hindrade mig från att starta brasa på spisen för att jag råkade lägga plastpåse på spisen när jag stekte ägg.

känner nog mest för en lugn kväll deep inside, egentligen.

how come alla mina tjejkompisar bara hittar psycho killar, typ värsta slackers med förföljelsetvång? usch. jag som alltid hittar snälla killar kanske borde hålla lektion för dom. eller skriva bok. Hur man hittar en bra kille. made by mig. taadaa!

på tal om det så sa min mamma att hon inte förstår hur min ordentliga pojkvän kan stå ut med mig som är så slarvig. en gång idag har hon sagt det redan, och i förrgår suckade hon och sa det då med. ähh ja som är så prydlig av mig. hon tycker nog bara om att upprepa sig.

typ som gelix. 
hon: när vi gick i ettan o tvåan pratade jag bara om Shoan
jag: det gör du ju nu med
hon: gör jag väl inte?
jag: jo. du har redan nämnt honom tre gånger idag och klockan är bara tio på morgonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback