Förlåt förlåt förlåt men jag stör mig

adding to my list på saker som stör mig:

1. folk som snyter sig jättehögt in public och sen stoppar ner snorigt papper i fickan eller väskan. snälla gå in på en toalett, det är inte svårare än så. så vi övriga slipper höra elefantblåsningar i typ matsalen eller när man står i kön på h&m. tack på förhand.

2. Idol - Markus. han är säkert trevlig, han sjunger bra och allt men han är sjukt irriterande när han pratar. MÅSTE han svära sig igenom intervjuer? okej jag svär också lite för mycket ibland men jag skulle inte göra det i en intervju (när ja bli kändis och intervjuad vill säga) seriöst, "tack som fan, jag är fan värd att tjäna stålar, nu kan jag dra till USA och köpa en hoj det är så jävla grymt" what's that about? i vissa situationer får man faktiskt lära sig prata lite vårdat. typ i en tv-intervju.


Kommentarer
Postat av: felicia

hahahhaha nej snoriga människor in public är ingen höjdare... speciellt inte när dom har TYGnäsdukar?! det har jag aldrig fattat, kan inte vara hygeiniskt nånstans. Allt sparas liksom och används om och om igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback