Happy valentine, you freaks

en sak fattar jag inte, vem orkar klippa ut ca 500 pappershjärtan, skriva i dom och sätta på alla skåp? visst det var en fin gest o så men jag menar jag skulle aldrig orka. fast där har vi ju återigen ett bevis på vilken dålig och lat människa jag är.

"gud älskar dig som du är" stod det på mitt skåp. funderade på att byta lapp med evelina eftersom jag inte riktigt kände att det passade mig. gud älskar mig som den jag är, låter ju trevligt men i doubt it, i seriously doubt it..

folk är förövrigt lustiga. eftersom det är alla hjärtans dag (gud förbjude att nån får missa det, typ) så kan man ju skicka in små notiser till nån man tycker om och blabla. då undrar jag bara: who the hell skickar in värsta puttenuttiga smeknamnen till tryck i tidning? typ "till min snutteplufsegumma från din biffen-miffen" please people keep it to yourself, inget fel att kalla varann det hemma (om man nu är funtad så) men förfan inte i tidningen. herregud..

sen var det fem olika annonser till nån dennis i samma tidning. från samma fru/sambo/älskarinna eller whatever. plus barnen en gång. sluta höj dennis till skyarna, lämna plats åt andra stackare också


Kommentarer
Postat av: joline

kristna skolgruppen är grymt ambitiös :O det är för att dom är så frälsta i sin tro och vill dela med sig .. eller nåt . för ingen annan vettig människa skulle orka göra det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback