Lost and alone..

we're supposed to try and be real.
but I feel alone, and we're not together.
and that is real..

ångest över gårkvällen. är trött.
vill bara gråta och sova. dra täcket över huvudet och glömma bort allt ett tag.
jag mår inte bra, inget är som det ska, jag är i obalans,
jag är inte mig själv.. jag är inte glad.

så ensam..

jag är inte den jag var förut, jag vet det.
och jag vet inte hur många gånger jag fått höra att jag blivit tråkig.
men jag vill inte vara den tjejen jag var då, inte längre
och ju mer tid som går, desto mindre saknar jag den jag var.
jag har betett mig som skit så många gånger,
nu vill jag bara få slippa vara den personen.
det här kanske inte kommer hålla i längden,
men det struntar jag i, för nu vet jag att jag kan förändras
och jag vet vad som betyder nåt för mig.

I sleep just to dream of you, and when I wake up you're not here...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback