Oh my god what's happening with me

nåt har hänt med mig. jag som alltid varit typ icewoman herself, brukar aldrig bli sådär rörd till tårar. förrän nu. herregud det måste vara hormoner eller nåt. nu vill jag bara tjuta till allting, alla tv-program jag sett på med sån där smörig bakgrundsmusik, haha då håller mina ögon på att svämma över. cityakuten, extreme homemakover, felicity... you name it. var nära att en liten tår rann nerför kinden häromdan när chandler friade till monica i vänner. älskar det avsnittet.

och extreme homemakover, ärligt talat, vem blir inte rörd av det? typ när dom fixar värsta fina lyxhuset med alla bekvämligheter som finns för en familj med handikappade barn, och alla blir så glada att dom gråter och den utvecklingstörda ungen som inte ens kan prata säger tack på sitt eget vis och är jättelycklig och det bara är så fi-hi-hiiint..
till och med nästan bölade häromdan också till topmodel, för att dom som åkte ut blev så ledsna och dom som gick vidare blev så glada..

vad är det för fel på mig? herregud, se aldrig film med mig, jag är rena fontänen just nu.. är lite sugen på att se dirty dancing, men nu vågar jag ju inte för då kommer jag börja snyfta i min ensamhet i slutscenen när dom dansar för det är så jävla vackert

ikväll är det iallafall desperate housewives, lite glädje åt en sjukling som jag :)

Kommentarer
Postat av: Sandja

Älskar också sista scenen när dom dansar i dirty dancing :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback