Revolutionerande

jag läste veckorevyn och kom med hjälp av en artikel fram till:

1. min pojkvän är bög
2.  jag gillar inte alla hjärtans dag

det första kom väl som en smärre chock men i veckorevyn stod det faktiskt att såna killar är homosexuella, och veckorevyn har ju alltid rätt, för veckorevyn är en JÄTTEBRA tidning med JÄTTEBRA ebba von sydow för hon är så JÄTTEBRA och hon får inte alls mig att vilja spy rakt ut. jo det gör hon. men man får inte säga att ebba von sydow inte är JÄTTEBRA för då går världen under. men jag tycker inte hon är jättebra... tyst jenny så får man inte säga.

och jag visste redan att jag inte gillar alla hjärtans dag för jag fattar inte meningen med den dagen FÖRUTOM ATT ALLA AFFÄRER SKA TJÄNA SKITMYCKET PENGAR PÅ FOLK SOM KÖPER MASSA SKIT typ lakan med massa röda hjärtan på. vem fan vill ha såna i sängen? jag googlade alla hjärtans dag då hittade jag
den här, så passande. jag tycker alltid synd om loosers så på alla hjärtans dag tycker jag synd om alla som ingen tycker om. så sorgligt ju. typ som i en av marian keyes böcker när en tjej tjöt i flera veckor för att hon hade sett en ensam vante som låg utomhus. sån är jag. jag bölade när vi slängde ut julgranen när jag var liten och jag grinar nästan till extreme home makeover och jag lovar jag fäller nästan en tår för vår biblotekarie som är typ 55-60 och ogift fastän han är så rar.

buhu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 inlägg idag.. har du fått bloggsjukan? ;D (fortsätt gärna så. höhö)

2007-02-13 @ 21:55:04
Postat av: en annan jenny

jag känner igen mig i det där med bölandet.. kanske har det med vårt namn att göra. för på min namnkopp står det. JENNY- hon är romantisk och känslosam, följer sina impulser.

2007-02-13 @ 22:56:25
Postat av: Anonym

lägg av va

2008-01-30 @ 13:30:40
Postat av: Nadja

hej, jag hittade också den där bilden när jag sökte på alla hjärtans dag och det var så jag kom hit sedan ;) Brukar också tycka synd om personer, är ganska känslosam :)

Postat av: HanseN

Haha bra detta ^^ Keep going girl ^^

2008-02-13 @ 23:38:50
Postat av: Elsa

håller med :) jobbig dag idag

2008-02-14 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback