Sockerbakis

uäähh känner mig helt bakis efter filmkvällen vi hade igår. eller inte spritbakis utan mer sockerbakis, bläh. sov inte så överdrivet mycket heller. elins katt gick in under min sovsäck som jag hade som täcke över mig och började trampa på mina ben så jag övervägde att kasta kattfan åt helvete.

vi såg Just my luck med Linsday (snygg som alltid) my super ex girlfriend (svik aldrig mig för då ska jag bli som hon) sen dendära nyaste American pie, naked mile, hmm ja måste bara säga SLUTA GÖRA FLER AMERICAN PIE! varför ska alla bara envisas hela tiden med att göra fler uppföljare av filmer hela tiden, så får man värsta förväntningar typ jaa en till american pie, sen suger den bara, inte ens några roliga stifler ända som höll måttet var ju han farsan mr Levenstein eller vad han heter. tacka vet jag dom gamla American pie..

sen såg vi the omen (okej ja sov halva filmen but still) sjukt läskiga ungen ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback