Cause you had a bad day...

jag är sjukt trött och på dåligt humör. somnade vid halv tio igår men sov skitdåligt ändå, vaknade flera ggr, drömde mardröm och vaknade kvart i sex med panik. orkar inte med den här dagen, den är så jävla lång, massa dötid. vill bara hem och sova. funderar på att gå bort och sola, sova lite i solariet..

träna sen med. städa mitt äckligt stökiga rum. läsa
den här till svenskan, hurra. sen får jag vara med min sötis och äta massa popcorn iallafall hihi. jag vill ha popcorn.

hann träffa malin igårett tag iaf, hjälp vad mätta vi blev av maten hihi. sen lyckas vi aldrig tajma våra helger, vi har aldrig tid samtidigt. vi borde gå på äktenskapsrådgivning och lära oss finna tid till varandra.

nu ska jag leta efter elin, hon är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback