Did it ever make sense to you to say goodbye ?

idag fattade jag ett lite väl förhastat beslut som jag kanske borde tänkt igenom, men hur ofta tänker jag igenom saker ordentligt.. så whatever, det blir säkert bra det här med.

för att lysa upp kvällen för malin & hennes skadade fot så ska jag komma på min vita springare (röda toyota corolla) med iq-befriad film & popcorn till henne & kanske utvärdera nyår med fredrica också som med skulle komma, vi shakade ju trots ass on the table rätt länge haha.

ska sova över hos malin sen, frågade om hon önskade sig mig i sexiga underkläder, eller kanske en get. hon föredrog geten men jag tänker ha överseende med det

imorgon blir en hetsig & stressig dag, undrar hur jag ska hinna med allt då, måste iaf träna.


Kommentarer
Postat av: malin

du åkte ju hem ist för att sova hos mig. + att du aldrig hade med dig ngn get. jag är lite smått sårad nu.. men popcornen och den iq-befriade filmen var väl uppskattad ;D och alla smarta råd. girl, you make my day ;)

Postat av: jen

for your information så är det inte helt lätt att få tag i en get med så kort varsel. mina råd är helt oumbärliga, jag ska alltid leda dig genom livet till lycka medan jag själv fuckar up mina egna förhållanden. you're so lucky to have me ;) - oroa dig inte martin det kommer bli bra allt kommer bli bra - ehh.. vafan snackar du om?

2007-01-02 @ 23:55:26
URL: http://jenelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback