Don't do rom, baby..

igår, vilken kväll haha, hoppas på bilder snart så jag kan få lite flashbacks från förfesten hos Asken. "hatten är min" haha jag var så sjukt snygg i Mattias hatt, Rinas kväll blev tyvärr inte lika långvarig och rolig, men that's life, vi tar igen det nästa helg..

slutet på en i övrigt lyckad kväll blev inte fullt lika lyckat.. men jag tror det ordnade sig, det är huvudsaken, och sprit gör folk i allmänhet korkade..

sovit i stort sett hela dagen det var mys och skönt, nu ska jag strax iväg och fira Gelix med barnkalas (hihi) och sen ska jag till min baby så det så!

en sak minns jag inte... betalade jag inträde på otten eller lyckades jag på nåt sätt slippa undan det? för jag har fortfarande pengar kvar och kan inte minnas att jag payade nåt alls förutom garderoben haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback