Endless summer...

oh, lyssnar på daddy yankee - rompe. den låten blir aldrig dålig, helt sjukt! den är SÅ i somras för mig, jag får värsta flashbacks när jag lyssnar på den, gud vad jag saknar i somras, längtar tillbaka, ingenting kan bli som sommaren -06.. nu är det bara grått och tråkigt.

jason mraz - im yours och gavin degraw - follow through i playlisten med, dom är också såå sommar..

GE MIG TILLBAKA SOMMAREN! allt badande och solande, äta glass hela tiden, att inte åka nån jobbig buss bara cykla överallt och ha all tid i världen till allting och inte massa måsten..

och malin och kajza orkade aldrig cykla uppför alla backarna så jag fick cykla själv (för jag är så stark) och malin var förbannad för att hon var hungrig och vägrade bada och kajzi skulle ALLTID ha godis, även när vi hade bestämt oss för att vara nyttiga med frukt.. och så när malin o jag hade picknick i folkparken och åt massa kakor och fick cykla hem hela vägen från utebion och midsommarfesten hos jontis, no further comments malin.....

jag sitter alltid och längtar tillbaks till sommaren, vet inte om jag var lyckligare då än jag är nu..? men jag vill tillbaka så mycket, jag vill bara ha kul och veta var jag har mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback