Hatten är min!

here comes några bilder från the pre-party hos Asken i fredags.  ja herregud jag är lord of the hats. kvällens sensation, nu vilar den trygg i min soffa kan lova dig Mattias att jag vaktade den med mitt liv hela kvällen, promise! Askens rumpa gör sig alltid bra på bild, Johan leker dörrvakt, Rina är the Asian monkey och jag och Thyrs myser i soffan.




 
höhö
 no further comments!

jenrina
Cate&Jen - forever and ever! the winning team ;D


måste försöka hålla lite span på vimmelbilder också, har för mig att jag och Tessa lallade omkring och blev haffade av nån fotograf.. men det kan också vara minnet som sviker mig haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

min tröja är väldigt fin ;)

2007-01-14 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback