I'm so bored, hey let's make a list

nu snodde jag en lista från Joey i brist på bättre sysselsättning.
för I am so bored och det kommer jag vara hela kvällen förmodligen

10 favoriter:
färg: rosa (förlåt ja skäms)
mat: tacos vill jag ha nu men orkar inte göra
band: Moneybrother förtillfället
film: Heartbreak hotel är rolig
bok: oj.. Marian Keyes är bra
sport: hanboll kanske... att titta på..
årstid: nu vill jag bara ha sommar!
veckodag: fredag
glass-smak: alla utom baravanilj
tid på dygnet: när jag sover

9 för tillfället:
humör: sur och rastlös
smak: skulle jag smaka på mig själv då eller?
kläder: pyjamasjacka, hotpants, duntofflor
bakgrund: öhm..
nagellack: transparent som jag har rivit bort
tid: 18.42
omgivning: tjatig
irritationsobjekt: tjat om att ta ett sommarjobb jag inte vill ha
tankar: alla sura

8 första:
bästa vän: Sara
screen name: öh.. jag är inte så hightech
piercing: öronen, jag skrek som en stucken gris..typ
förälskelse: haha, mathias på dagis
musik: ett Spice girls-tape som jag älskade haha
bil: nån gång kanske
kyss: jag minns inte. hjälp. jag minns inte.

7 senaste:
cigarett: long time no see om ja säger så
mat: äpple
dryck: vatten
biltur: hem från jobbet
kyss: igår
spelad låt: moneybrother - dom vet ingenting om oss
tv-program: ett herrans liv, boston public

6 har du någonsin:
dejtat någon utav dina bästa vänner: .. inte direkt
brutit mot lagen: ja, gått in på nån annans leg, ujja dumma mig
blivit arresterad: nej, jag har flyt
badat näck: ja. i somras
varit med på tv: en gång haha
kysst någon du inte känner: ja haha

4 saker:
du gjorde igårkväll: såg på ett herrans liv, pussades, läste bok, sov
du kan höra just nu: musik, pappa på övervåningen, tagnentbordet, mig själv
du inte kan leva utan: mobil, mp3, sängen, hudlotion
du gör när du har tråkigt: ser på desperate, målar naglarna, äter fast jag itne är hungrig, msn

3 personer:
du kan berätta allt för: Malin kanske. mig själv. en vägg som inte kan svara.

2 val:
svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: lagom

1 önskan:
sluta vara på dåligt humör nu

Kommentarer
Postat av: malin

jag uppskattar att jag kom före väggen. annars skulle jag känna mig ganska nedvärderad.. :D

2007-01-16 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback