Make our feelings die .

så rastlös hela tiden, orkar inte sitta still men orkar inte röra på mig heller.
orkade inte åka och träna. orkar inte gå och duscha. men måste ju göra iordning mig, åka in till stan. fika med elin och sasha.

vill inte att det ska vara idag, vill spola fram tiden, eller spola tillbaka.. vill inte att det ska bli imorgon heller..

har bitit ner en nagel till grunden, fastän jag hatar att bita på naglarna. och nu gör det ont. och ser jävligt fult ut också..

mamma frågade i morse varför det står en tandborste i en blomkruka i vardagsrummet. först var jag helt nollställd sen kom jag på att när jag kom hem från festen inatt så satt det en nyckelpiga (hur?) på en tandborste i badrummet, då försökte jag putta ner den i en blomkruka för jag tänkte förmodligen att den trivdes bättre där, men den hade inte velat bli nerputtad så då hade jag ställt tandborsten i blomkrukan för jag tänkte att den skulle klättra ner i växten av sig själv såsmåningom då. nu vet jag inte vart den tog vägen (och fan itne var den kom ifrån från början heller) och det står en tandborste i en blomkruka. jag har mina ljusa stunder, uppenbarligen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, du gjorde i alla fall nyckelpigan en fin gärning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback