Memories never die .

varför kan inte allt bara vara som förr? eller inte allt.. för då hade jag inte det jag ville ha mest och dte har jag nu.. <3 men förutom det.. förra vintern, då var det kul med snö, malin och jag var helt galna, åkte pulka på en rutschbana (väldigt vågat för det kunde gått illa) och skulle bygga snögubbe som aldrig blev klar för malin blev förbannad och svor åt den stackars snögubben ("dra åt helvete snögubbsjävel") och vi var jämt ute och gick på kvällen i snön känns det som, och jag halkade alltid på isfläckar och malin bara skrattade åt mig.. och den gången när vi hade vart på århundradets mest misslyckade fest och jag först råkade sätta mig i tvättkorgen när vi skulle gå därifrån för jag trodde det var en såndära ryggsäck som har en liten stol på sig.. sen halkade malin på en isfläck när vi kom ut o drog med sig mig också och vi slog halvt ihjäl oss, och när jag halkade framför alla vakterna och poliserna på Borgen och låg raklång på marken.. och när vi skulle åka pulka i ättetorpsbacken för malin sa "jag lovar att det här är en pulkabacke för det har de alltid varit" och den var full med hål och gropar och stenar och stubbar och pulkan sprack och vi blev sura och gick hem.. och så bakade vi alltid muffins som vi mådde illa av tillslut..

ingenting känns som det var förut nu..man glider ifrån varann, man glider ifrån dom som står en närmast och man tappar bort varandra.. sen vet man inte hur man ska hitta tillbaka för man har förändrats och blivit olika..

jag vet inte ens vilka jag räknar som nära vänner längre.. för man växer ifrån varandra så mycket.. och det gör ont när man tänker på det.. nu vet jag inte ens varför jag skriver för det är totalt ointressant för andra att läsa.. men jag vet inte.. jag vet inte vart jag passar in.. bland vilka..

en sån som jag behöver en kategori för sig och en egen liten värld att leva i...
som jag och malin hade, när det begav sig.. då behövde man ju egentligen ingen annan, vi hade ju ett fungerande förhållande, vi kunde prata om allt och vi fick dessutom ligga med andra, ett vinnande koncept med andra ord.. nu ligger vi inte ens med varandra längre (haha nu var jag rolig)

nae.. time to stop thinking nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback