No further comments

Malin säger:

nae, han gör mig mållös. fast inte på ett bra sätt liksom

JenJen / follow through säger:

inte på ett sånt där "mm, ooh gud, jaa, meera, don't stop"-sätt?

» Malin säger:

nej, tvärtom. hur nu det blir..

JenJen / follow through säger:

kanske som ditt umgänge med mr X

» Malin säger:

aa, ganska mkt så

JenJen / follow through säger:

som att bli knullad i ljumsken, fast med stil

JenJen / follow through säger:

vad pratade vi om egentligenfrån början?

» Malin säger:

jaadu.. det började väl med den stackars bebisen. och slutade med inga bebisar pga miss och skjut i ljumsken!

JenJen / follow through säger:

jag red idag förresten ;D

» Malin säger:

jag antar att du menar red red och inte red

» Malin säger:

why ? och hur gick dte? haha

JenJen / follow through säger:

ja alltså jag red red, kom inte med snuskprat här nu


Kommentarer
Postat av: malin

tur att vi förstår varandra så bra i våra konversationer ;) mr x fungerar alltid som exempel!

2007-01-18 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback