One step closer to the edge...

usch jag har ångest, jag har gjort bort mig, för mkt.
mår inte så bra nu idag, sitter mest och tänker och har börjat inse vad som jag riskerar..
det känns inte bra, jag vill inte vara sån, ändå blir det alltid samma sak
maybe it's just not meant to be. . .

orkar inte känna nåt, varken nåt bra eller dåligt,
känner mig mest avdomnad. helt uttryckslös.
gått runt hela dagen och bara känt mig helt död efter igår,
mobilen är på ljudlös för att jag ska kunna strunta i samtal och sms
tillbaks på ruta ett igen, jag som trodde jag kunde ändra mig..
(om du inte har märkt det än så är jag allt dåligt i ditt liv..)

borde känna mer, borde sakna mer, men jag kan inte
tänker jag så känns det bara värre, jag hatar att sakna, vill inte behöva känna sånt,
det är inte jag...

yes i'm lonesome again and yes, i'm crying again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback