Shake that ass for me, shake that ass for me...

Otten igår, oj oj crazy crazy..  förfest hos Asken först, det var kul förutom att natta och jag höll på att bli desperata på musikbyte, damn you techno freaks haha. Thyrs är min lilla bundis haha vi är ju oslagbara ihop. sen på otten var det kul, dansade hela kvällen helt galet roligt, skönt att bara få släppa loss..

sen jobbade jag i morse, inte så sjukt kul att få sova ca tre timmar och sen gå upp igen varje gång efter man vart ute en fredag.. men eftersom jag har Rinaloo som sällskap och vi är ett oslagbart team som klarar allt dagen efter så gick det bra ändå. gud jag skulle aldrig orka med att jobba lördagmornar jämt egentligen om det itne var för att jag tycker om barnen.

nu vill jag bara ha mjukiskläder och krypa ner i sängen och titta på vänner och äta popcorn. men det får vänta. nu kanske jag ska sova lite.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback