Söndagsångest

JAG HATAR SÖNDAGAR! man har alltid tråkigt på söndagar. söndag är den dagen man måste göra allt det man undvikit resten av veckan, typ pluggrester och dammsuga rummet.
 
imorgon är det måndag och heeela veckan väntar jaaag på lördag löördag igen! eller hur den går.  eller i mitt fall väntar jag på fredag för att då blir det förhoppningsvis utgång igen. fast kanske inte eftersom jobbet börjar på lördag och man måste vara piggochfräshochglad då. får sätta igång att överväga fördelarna mot nackdelarna så jag har nåt att göra hela veckan.

och jag saknar S just nu.. tycker inteom att sakna. och orkar inte ligga och glo på tv ensam hela kvällen, det är typiska söndag och måndagkvällar..

ska gå och fråga mami&papi när vi ska slå sönder pepparkakshuset så jag kan äta det.

ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback