Summerloving

blä nu pratade jag och Kajza om i somras, nu fick jag sommarlängtan igen! jag vill inte ha nån äcklig snö och kallt, jag vill bara ha vår och sol och sommar! hata snöslask och kyla, vill bara åka o bada och sola och äta glass hela dagarna..

guuud vad jag saknar sommaren!!

håller på att bli galen på friskis också, så jävla trött på att dte alltid är sjukt trångt, fullt med folk som inte får plats egentligen, kö till allt och man hinner inte med det man ska för nån jävel står och trampar bredvid så fort man börjar med nåt. jag gillar verkligen friskis för dom har så bra pass o jag gillar ledarna men det går inte att köra så mkt pass med trasigt knä, då blir det massa gymträning istället o det är inte överdrivet kul när man inte får plats.. fan om dom bara tar dit mer folk hela tiden får dom väl bygga ut lite också så alla får plats.. ge mig gymkort nånstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback