The view from our last summer

orkar inte göra nåt, sitter bara och tänker, lyssnar på musik och blir allmänt sentimental. gud vad jag saknar sommaren.. friheten, att kunna göra vad man ville bara.. och alla sköna dagar, när kajza och jag cyklade (gick) upp till gransjönäs och bara låg i solen och lyssnade på mp3 flera timmar och handlade godis och frukt på ica. och när malin och jag var på landet ("hörs sen" haha) och det kom värsta kanada gässen i huge size och väste åt oss så vi inte vågade gå från bryggan förrän mormor kom med gräsklipparen mot gässen så dom stack haha

och alla dagar som thyrs och jag bara slappade och badade och hade allmänt kul, och så åt vi glass på smultronstället och jag tog en alldeles för stor glass som jag inte orkade äta upp sen, o när vi körde wolleyboll i luddes pool. gud vad jag saknar att bara ha kul och kunna hitta på saker sådär spontant som man kunde med thyrs!

haha och svärtingefesterna, hos anton o sen när malin o jag blev ihjälskrämda av killen som hoppade ut ur garderoben särskilt malin haha:D avslutningskvällen hos loddan och uppe i lillsjön, och när jag och simon var ´på mitt land i flera dagar och det spöregnade och vi inte kunde vara ute och låg inne tittade på vänner hela tiden så mysigt..

the memories, I hope they'll never fade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback