Tråkigt, tråkigt, tråkigt...

...boring, boring... JAAA!! PHONE CAFÈ!!
Natasha peyre med dryga dialekten i reklamen för dejtinglinje, så sjukt pinsamt dålig haha
men man kanske borde ta och ringa till sig en Markus mekaniker eller vad han heter som kommer i reklamen..

undrar om det är Vänner på tv typ snart, hope so för annars har jag verkligen inget att göra. jag vill göra tacos men jag orkar inte för det blir jämt misslyckat när jag försöker fixa nåt i matväg.

imorgon ska jag rida, haha undrar hur det kommer gå, senaste gången jag red var väl när jag var typ femton, men om ridning är samma sak som att cykal utan stödhjul så glömmer man det ju aldrig. jag hoppas verkligen, både för min egen skull och för elins skull och framförallt för hästan att det är så.

jag är sjukt irriterad för jag orkar inte släpa på min träningsbag med sjukt mycket saker hela vägen till bussen imorrn bara för att jag har sovmorgon. då kan jag fan lika gärna gå upp som vanligt åka till skolan kl 8 och sitta där och glo till klockan 11. ge mig boende i stan tack vafan bor jag ute i buschen för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback