tröööötttttt

daaaamn vad trött jag är. insåg förut att vi hade idrott ändå, jag trodde den var inställd eftersom loddan intalade halva klassen det. såg framför mig hur jag kunde åka hem och tat lugnt och plugga lite, men icke.. fick vänta tre timmar till idrotten som jag inte ens skulle vara med på. yeeeey..

hemma nu iaf, fick till och med lite plugg gjort i skolan förut. slipper jag plugga ikväll..

sen ska jag till stan med mami. jag måste ha nya mjukis slash träningsbyxor undrar om det finns några..?

jag är inte alls såhääär sugen på att gå ut på fredag.. inte alls.. huhu

men sportlovet iaf, då blir det utgång båda helgerna för hela slanten! (bokstavligen för jag kommer inte ha fett me cash då precis)

Kommentarer
Postat av: marina

Hi. Are you interesting in a link exchange with my blog ?
Marina
http://www.marinamode.com/blog/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback