att va söta och lika som bär va e det å ha?

jobbade hela dagen igår, trött som bara den men det fick jag strunta i för vi skulle börja festa direkt efter stängning, och badhusfester kan man ju aldrig få för många av. jag kunde jobbat på en sämre arbetsplats, definitivt. vi blev runt 25 pers, grillade, drack, bastade och badade. jag kan tillägga att rutshelbaneåkning sittandes på badring är underskattat, jävlar vad fort det går haha.

runt halv tolv gjorde vi iordning oss för utgång och sen mötte jag Sanna och drog till cromwell. dansade lite och efter det blev det nattmat på norrtullsgrillen, där sanna underhöll mig med snuskprat på fyllan. kul tyckte jag, men förmodligen inte det medelålders paret vid bordet bredvid. sen gick jag hem till lägenheten, kröp in under täcket och tittade på nån dålig komedi tills jag kände att det var dags att sussa. vaknade halv elva utvilad och bara pyttelite-bakis. gick till jobbet och där var simhallen typ tom, Erik hade fått gå hem för att han var så bakfull, charles inte kommit överhuvudtaget och Elin, Matilda och sofie åt bakismat i relaxen. tog mig lite rast och la mig i bubbelpoolen jag också.

...jag saknar dig, jag vill vara hos dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback