bara en vanlig måndag

idag tvingade jag med mig min mor på spinningpass. efteråt kunde jag konstatera att mamma nästan dog och jag faktiskt överlevde. jag har dammsugit och städat lite i mitt rum också. eftersom min pojkvän är assjuk har jag hunnit göra en hel del mer än vad jag brukar när jag hänger med honom dygnet runt. känner mig sjukt nöjd men lite ensam.

nu känns det som om jag har feber, men jag är väl bara paranoid. hör du det gud, jag får inte bli sjuk nu. och tack förresten för att solen som vi hade kommit överens om kom idag. nu ska jag lägga mig i sängen och titta klart på Charlies angels och äta nötter. nam nam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ju få en hel mening tillägnad mig varje dag, bara för att du saknar mig såå mycket. så nu får du ingen flax ska jag säga dig, för han är ledsen och flaxar inte det minsta.

2007-08-02 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback