det måste vara radion

sitter här och har inte den blekaste vad jag ska göra idag. Simons väckarklocka som jag hatar (HATAR!) ljudet på ringde kl tio för han skulle iväg och spela paintball. så nu sitter jag hemma i mjukisbyxor som är så stora att jag trampar på dom och lyssnar på ebba grön för fulla muggar på hög volym, pappa frågade nyss om jag inte kan hjälpa killen som mår dåligt och skriker hela tiden haha.

saker jag skulle kunna göra idag:
1. städa iordning mitt rum
2. gå ut och gå en lång promenad
3. åka in och träna
4. läsa ut min bok

jag är alldeles för rastlös. pratat med Tobbe på msn, har inte träffat honom sen vårt månskensbad mitt i natten i Turkiet, ganska exakt och ganska självklart också eftersom han bor ju så långt bort.. men jag har inte träffat många personer som är som han heller, inte sen dess. vi kunde prata om ALLT efter typ två dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback