du har hört den förut så du visslar med mig bah

sitter här och lyssnar på Mange smidth & Petter - giftig. inte direkt nåt fan av Mange smidth annars (mest för att han är typ 37 och ser ut som en redig bonntönt) men den här låten är ju bara för skön ändå.

igår skulle vi ju egentlgen bara äta tacos och se på Svensson Svensson, men som jag hade hoppats på så blev dom andra tjejerna också sugna på att gå ut så vi fixade till oss, jag hade träningslinne innan så det blev till att låna ett lite festligare linne av Emelie. sen blev det otten först, där det är 20 på lördagar men det måste varit linnet som gjorde det så vi fick komma in som väntat. där fick jag en jättegod drink nåt med bacardi i som jag såklart inte kommer ihåg vad den heter så den kan jag ändå aldrig beställa. sen drog Sanna o jag till cromwell vid halv två där var det bara ännu roligare, träffade Thyrs o resten och dansade som bara den, helt svettig när vi kom ut. sen gick jag hem i spöregn med korv med bröd i handen, gick vilse och hamnade i nåt radhusområder som jag inte ens visste fanns innan jag hittade till lägenheten och fick somna. vaknade kl 11 pigg som en... eller nej. men det var en av dom roligaste utekvällarna iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback