hello goodbye

juli är snart slut redan, kommer aldrig sommaren? igår var vi iallafall och åt på hugos för att säga hejdå till Chris som åker hem idag. Jeffis och jag delade på en flaska vin och det var trevligt, sen gick vi vidare till Världens där vi satt till fram på sena kvällen. eftersom jag skulle upp och jobba så kände jag att det inte fick bli för sent, så jag fick skjuts av bröderna Leo till åby, mötte upp min käre pojk och åkte hem och sov.

idag har jag vart på sjukan i ca fyra timmar (alltid lika trevligt, vem fan vill att det ska gå snabbt så man får åka hem liksom?!) för att fortsätta försöka få reda på vad det är för fel med min mage. jag har sån jävla nålfobi men jag vågade inte säga nåt till den tjuriga röntgen sköterskan som hade stuckit in nålen fel i min arm och rotade runt för att hitta ett blodkärl. åhh det gjorde så ont, jag hatar nålar, kanyler och skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback