just my luck

vafan är det här? bara för att jag har dagarna lediga efter halv tolv i tre veckor så försvinner solen typ exakt 11.30 varenda dag. iofs får jag ju sol på mig på morgnarna också men jag vill ju ligga och sola eller åka och bada.. såg dock en bit ljus himmel men förmodligen tio mil bort så den är väl inte framme förrän inatt ändå. lediga dagar + skitväder, JUST MY LUCK!

jag måste gå och knäcka ut ryggen också. tänk vad pengar man skulle kunna spara in om man kunde sånt själv. jag försökte lite igår kväll och visserligen smällde det till en gång i ryggen men efteråt blev jag helt stel så nu har jag väl haft sönder nåt istället och så fick jag ligga på rygg och försöka somna och jag hatar att somna på rygg, det går ju inte det är fan omänskligt. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback