oh i love making love to you

sovit som en gris inatt. fortfarande trött. väntar på att mamma ska komma hem med bilen så jag och malin kan åka till stan. så nu blir det på med bikinin och ut och ligga på studsmattan i solen ett tag, det är sånt man ska unna sig när man har lite ledigt..

festen i lördags blev jättelyckad, jag hade så jäkla kul. tror vi håller på att göra badhuset till vår festplats istället för arbetsplats vid det här laget haha. johanna på jobbet är med barn och hennes mage syns rätt bra nu. gud vad jag längtar tills det är min mage som syns. då ska min bebis vara så himla söt


ps. jag kom på jag blir så rastlös dom dagar jag inte ska jobba. när jag ska jobba klagar jag lite på att jag vill vara ledig men när jag är ledig får jag inget vettigt gjort och det slutar med att jag blir rastlös. är det bara jag eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback