dääär de härliga lagrarna gro...

Gud vad jag kommer få skolabstinens, jag kände det nu när jag såg bilder från studenten och utspringet. alltså inte abstinens på att plugga osv, hello no... men så tomt det kommer bli utan klassen, vi har ju suttit i trapphallen och hängt flera timmar om dagen i tre år, och så nu är det bara slut helt plötsligt. det känns ju fortfarande som att man kommer träffas alla igen efter sommaren, men så blir det ju aldrig mer. Storma och jag kom fram nyss till att det är helt sjukt, man har inte riktigt fattat det. klart man kommer sakna vissa mindre och andra betydligt mer, man kommer tappa kontakten men ändå, vi var ju S3 och nu är vi inte det längre..

nu när allt studentfirande och champagnedrickande är över och man börjar inse att det är dags att börja samla vuxenpoäng så känns det ganska tomt, vi kanske inte alltid betedde oss så vuxet men vi hade jävligt kul..

hittade ett gammalt inlägg nu med en mening jag skrivit efter en klassfest, känns lite oroväckande att jag inte ens minns detta: "Storma och jag hade en perukdocka som egentligen var ett blad fast med frisyr på och peter somnade i Hiltas säng"
hmm..? däremot minns jag vårt deep talking, undrar vad det var stackars sebastian hade sorg över då. eller vafan nu minns jag haha, barnförbjudet att nämna sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback