keep thinking of that night in june...

Jag borde göra iordning mig, fixa lunch till imorgon, gå och lägga mig, vakna utvilad. istället sitter jag här i mörkret och lyssnar på låtar som gör ont inuti, fastän jag egentligen vill bara känna mig lycklig, blunda och se dig framför mig innan jag somnar, men jag känner mig så jävla tom och det känns inte alls lockande att lägga mig ensam. och såhär blir det varje gång jag ska sova själv, jag avskyr att somna utan dina armar om mig och det är så tyst i rummet när ingen andas nära mig... jag har aldrig gett mig in i nåt såhär hundraprocentigt förut, känslomässigt, ibland undrar jag om det är dumt, att jag är för ung, att jag borde "leva livet först" men jag vet hur det var när vi inte var tillsammans och det gick inte bra, det är tre år sen vi kysstes första gångerna, och på nåt sätt har det alltid varit du, för det gick månader utan att jag glömde, efter varje gång.. och jag gjorde mina försök men jag fick alltid ge upp till slut för du är allt jag nånsin velat ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback