LIFE'S JUST ABOUT TO BEGIN

studentdagen var så jäkla bra, alla killar var så fina i sina kostymer och vi i våra klänningar, och lärarna skitgulliga och hade ansträngt sig massor. mottagningen hemma var också fin, för att inte tala om våran runda i stan i caben, skrek mig helt hes och hade ingen röst sen på hela kvällen men det var det värt. hade faktiskt ovanligt kul på palace också, trots en och en halv timmas kö in, kan ha vart för att jag blev dyngers sen därinne. men är det studentfirande så är det!

har jobbat hela helgen, känns inte som nån succe när det har varut 30 grader och sol ute kan jag lova. men idag och fram till fredag är jag ledig och det ska bli så skönt. förutom att jag blev väckt kl 9 av galen kråka/skata som förde all världens liv precis utanför mitt fönster.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback