man ska passa sig för att vara bitter

"jag har ju både en pojkvän och en kompis så varför skulle jag vara bitter?"

igår var det iallafall sol ute till skillnad från spöregn på midsommar + midsommardan. vi låg ute och solade på studsmattan (för att dit upp når inte alla äckliga spindlar och andra kryp som kommer när man ligger nere på gräset) vilket resulterade i att simon blev ännu mer brun och jag typ blev...också brun men med inslag av röd. det har iaf lagt sig idag. sen såg vi underbara älskade på kvällen, som var bra men precis som pappa sa en aning deprimerande. eller alltså visst att det löste sig i slutet sen men först var det ju ändå depp i två timmar.

haha på tal om depp, kom på att i fredags pratade vi om hur sjukt det skulle vara om man låg med sin killes farsa, typ hade an affair och så kläcker fia kommentaren "ja men tänk om man blir ihop med typ johnny depps unge, som har värsta snyggingen till farsa alltså johnny depp, då är det ju oundvikligt" sant fia förutom att hans unge är typ sju år och tjej.

idag ska jag göra bara sånt som måste göras, London tonight..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback