SJUNGOM STUDENTENS LYCKLIGA DAR..

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEN... FY FAN VAD VI ÄR BRA! vågar man säga att man faktiskt redan är lite trött på den där låten?

jen

Palace igår. det sög, fyfan vad tråkigt det var. kan härmed säga att jag faktiskt står för att jag fick utnämningen "går bara till Otten" i årets Trevé-katalog. otten är så mycket roligare, palace igår var skittrångt, för mycket folk och sjukt mycket tråkigt folk. jag är för negativ jag vet, men jag fattar inte varför alla envisades med palace igår.. aahh.. men det var kul hos Kajza innan, fråga bara Jessica om den iskalla cidern med is i och affären som stängde tolv istället för elva fastän vi sprang.

ps. glöm för allt i världen inte att jag är "ascool"
ps. 2. inte gå ut ikväll!
ps 3. känns som allt omkring mig, inklusive jag luktar cider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback