so put your best dress on

det var ju fan att det skulle vara molnigt idag med. det är så typiskt, när man jobbar är det alltid 30 plus och sol, när man är ledig kommer moln och blåst. idag har jag haft skittråkigt. förutom att jag varit och fotat mig har jag bara målat naglarna och tittat på tv sen jag kom hem. ska jobba imorgon, lite skönt för då händer det iallafall något. vill åka till landet i helgen, om det blir väder. ligga och sola på bryggan, bada och äta glass.

just nu saknar jag en person så enormt mycket, fastän det fortfarande finns kvar så saknar jag dom vi var förut. hatar förändringar, att man aldrig märker av dom förrän det är för sent och man redan har så svårt att hitta tillbaka till varandra.. finns det något kvar, nu längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback