WE PLAY IT COOL BUT UNDERNEATH WE'RE STEAMING

balen igår då, skönt att den är över, typ bävade för den i en hel vecka för jag trodde jag skulle känna mig så sjukt obekväm. men jag lät blir att fixa håret massa och så, klänning, sjal och kuvertväska räcker för mig. och lagom smink. vissa hade verkligen INTRESSANTA kreationer, inga namn nämns men.. herregud! haha. typ en viss person och så den där gröna prinsesstårtan med kille i matchande kostym.

synd bara att vi fick schizo-servitrisen, snacka om att vara dryg och bitter, då ska man verkligen inte ha ett sånt jobb. men det var faktiskt ganska fint igår ändå, bilder kommer så fort jag fått dom. glad också att jag inte tog röd klänning, det var skitmånga som hade det. Kalleh baah var grymt bra.
kul att vi var så många från klassen som träffades innan också. och att Viktor fick till sin klädsel till slut. ;)

nu ska jag gå en promenad och sen dags att duscha och göra iordning sig till nästa bal ikväll i Sörping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback