A HARD WORK WORK

skrivit som en gnu hela dagen och sen jobbat, slitsamt vare.. menee cash är behövligt och jag har liksom blivit addicted till att tjäna pengar, dessutom är det rätt kul, hellre det än att sitta hemma och inte ha nåt att göra hela kvällarna. hann iaf med en vårpromenad mitt på dagen, det var så skönt. nu ska jag duscheliduscha och sen hoppa i säng, imorgon lär bli minst lika hetsigt men that's life.

på freda ska jag fasen ha kul! är iofs mer sugen på otten än palace, får se om jag inte smiter iväg till otten efter buffén trots allt.. nedan bilden är en pussglad jenny, solbränd som fasen också, och en partybrutta Rina på väg till otten nån gång på sommarn/tidiga hösten. damn vad kul vi hade den kvällen

image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback