alla dessa ihärdiga bloggare...

asså jag fattar inte hur folk orkar blogga så sjukt mkt, konstant. jag tappar alltid orken. eller så är det helt enkelt för att det inte händer nåt i mitt liv.

idag iaf var jag på maxi efter jobbet, såg två sjukt söta små ungar, en inne på h&m och en på Ica maxi. den på h&m var cirkus ett år och tuggade på ett paket med strumpor. sen blev han jätteledsen när mamman tog ifrån honom paketet för att betala. då tog han tag i mitt finger och sen skrattade han med sina tjocka kinder. ungen inne på maxi hade också plufsiga kinder. jag sa att jag ville ha en. mamma sa NEJ. det är nog lika bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klkart man bloggar -not- är lite små segt att skriva hela tiden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback