DAGENS JÄVLA RIS!

om jag skulle ge ris och ros till några så skulle dagens ris iallafall gå till norrköpings ungomsmottagning. det är fanimej otroligt hur dom kan klara av att inte svara i telefon nån endaste gång när dom har telefontid. när jag sen sitter där med en unge på halsen pga inga p-piller ska jag blame it on you.

jag har ringt tre ggr idag. två gånger på telefontiden - inget svar. sen kom jag till en psykolog som sa att han inte kunde hjälpa mig. då blev jag sur och sa att jag har försökt ringa på den riktiga telefontiden och då sa han bara tack hej och la på i örat på mig.

dagens ris till ungdomsmottagningen. dags för seg lektion nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får helt enkelt sluta ha sex ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback