Don't cross that line

Akon feat Rick Ross - don't cross that line. me like :)

nu är alla andra i romme och har kul och svischar nerför backarna. svisch svisch. och här sitter jag. vill ut i vårvädret och gå en promenad i solen, ska nog göra det snart för nu har jag iallafall skrivit klart en novell. försöka mig på två-tre dikter också men känns som om hela hjärnan är blockad just nu. i need fresh air. skulle kanske inte ha tagit på mig att jobba ikväll, man borde ha kvällen innan ledig när man ska få klart ett sånt här projekt.

I playlisten just nu:
Mika - Grace Kelly
Melody club - fever fever
Akon - don't matter
Akon - never took the time
The killers - somebody told me
Gwen Stefani - wind it up
Gwen Stefani - sweet escape
Justin Timberlake - what goes around comes arond

yeey :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Akon feat Rick Ross - don't cross that line är så jävla bra !!!! men ¨låten look me in my eyes e oxå bra med akon !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback